Monday, February 14, 2011

Upgrade sket!

Assalamu'alaikum..tajuk kite, "upgrade"..ade style Professor Izi Haji Ali tak? hehehe..saje je nk update sket status idop kt blog ni..kalo tak nnti ade yg nganjing aku update blog setaun sekali je..dsem..heh..pd 29hb Januari 2010, aku dh upgrade status hubungan aku dgn Izzati..secara rasminya kami dh bertunang..actually takde ape beza pon dh tunang ke blom tunang cuma excited lebih psl tinggal 1 step je lg nk menikah! maka bertambahlah lg rase syg pd si dia..bermula dr perkenalan di Friendster 3 taun lepas, btol2 lepas aku melepaskan jawatan sebagai Presiden QUEST, aku disapa si dia di Friendster..dia ucap birthday 2 hari awal iaitu pd 21hb September 2007..mula dr saat itu, aku trus amek peluang utk kenal dia & melalui proses yg singkat, aku terus jatuh hati dgn dia..very simple..aku pon tak sangke semudah itu..dan start dari situ smpi la hari ni, kami menikmati hubungan bahagia & sgt kurang bergaduh..dia mmg btol2 syg kn aku & dengar ape cakap aku..sgt mudah di handle..itu psl aku syg sgt2 ngn dia..insyaAllah, lepas raya kami akan menikah..harap doa kawan2 agar jodoh kami dipermudahkan..i love her so much!

upgrade yg kedua is aku dh diterima bekerja di Malaysia Airport Holdings Berhad..actually lame dh Ir. Zaifuddin offer aku utk keje kt situ sbb dia General Manager utk projek KLIA2 tu..tp mcm dulu gak la aku tak kate pon nk ke taknak..tp dh selalu sgt die offer & aku pon pk nk kawen cpt2, so aku hantar la resume &1hb Februari 2011 aritu, dpt la aku keje tu..alhamdulillah..offer yg menarik & boleh la aku saving lebih sket utk kawen..buat mase ni aku stay kt umah abg aku di jalan kebun, shah alam..about 45 minutes to office..merempit ke opis dgn moto baru..BEB terpakse aku dua kn sbb geran die hilang so tak bleh nk renew roadtax & upgrade kasik lawa sket..tp keje kt MAHB Client Office ni busy giler kot..asek wt payment je..dh tu kne masuk meeting lak..boleh kate tiap2 hari blk lepas maghrib..tp takpe..mula2 cmtu la..smentara nk phm2 kn dgn cara keje kt cni..nnti dh dpt tune bleh la wt keje laju sket..insyaAllah..

Alhamdulillah..so far hidup aku semakin baik..kewangan semakin stabil..rumah dh ade 1..cuma kete je blom ade psl aku mmg taknak beli kete..kalo bleh nk beli sebijik lg umah kt area2 sepang ni..kalo x beli pon mungkin dlm bln 6 ni aku kena pindah bandar baru salak tinggi atau kwsn2 sekitar ni..bleh la sket2 beli brg umah..moga Allah limpahkan aku dgn rezeki yg halal lagi baik lepas ni..

2 comments: